Bebeğim neredeyse 9 aylık. Doğduğundan beri ve ek gıda başından beri arada verdiklerimiz nefesine kaçıyor. Bu haftaya kadar kuru gıda(ekmek makarna gibi) çok vermiyordum. Ek gıda sürecinde de birkaç kez tıkanma oldu ve hemlichle çıkarttım . Sonraki süreçte mercimek çorbası yapıyorsam pütürlü bıraktım. Çatalla ezerek avokado muz verdim. Yumurtayı da suda karıştırarak pişirdiğim için püre şeklinde yedirdim. Birkaç gündür biz yerken heveslendiği için ekmek verdim birkaç küçük lokma olarak . Çiğnediğini görünce bezelye yemeği yaptım patates soğanlı ama yine çok küçük parçalar. Kabuklarını da soydum bezelyelerin. 4-5 kaşıktan sonra öğürmeye sonra da hıçkırmaya başladı. Bugün de patatesli yumurta yaptım, pofuduk şekilde çok az yedi sonra yine hıçkırık başladı. Öğlen muzu küçük küçük vereyim dedim yine hıçkırık oldu. Pütürlü gıda veriyordum ama kuru olarak çorba içi haricinde hiç vermemiştim. Acaba geç mi kaldım? Katı gıda reddi böyle mi oluyor? Önerileriniz varsa çok sevinirim. Şu an moralim baya bozuk malesef. Sabah bir yemek kaşığı anca yemiştir 3te 2si duruyordu yumurtanın