Daha oncede uyku sorunumuz hakkinda post acmistim, belki kucagimda sallayarak uyutuyorum diye gece uyanmalari oluyordur diye dusundum kucakta sallanarak uyumayi biraktik yatagina geciyoruz birlikte bende yanina uzaniyorum o uyuyana kadar o sekilde uyuyor artik ve emzigide biraktik destekleri kestik yani evet yanina uzanip uyutmakta bir destek ama sallama kadar oldugunu dusunmuyorum acikcasi kafasini bana yasliyor ve burnuma dokunarak uyuyor ama yok gece uyanmalari bitmedi tekrar yanina gidiyorum o uyuyana kadar yatiyorum uyuyunca kalkiyorum ama 1-2 saat sonra tekrar uyaniyor dayanamayip yanimiza aliyorum hala ben varsam yaninda uyuyor hemen bu durum bizde 2 aydir var sallamayida emzigide birakmakta pek care olmadi ne yasiyoruz neden beni istiyo hala cozebilmis degilim aliskanlik mi ayrilik kaygisimi hala emin olamiyorum dis desem arka azilar kaldi goremiyorum bisey bizim yasadigimizi yasayip sonradan duzene giren var mi?