ayselaytkn Doğumu kapsayan sigorta için genelde bekleme süreleri oluyor, yani hamile kalmadan yaklaşık bir yıl önce yaptırmış olmak gerekiyor doğum teminatlı sigortayı. Ben hamilelikten bir sene önce doğum teminatlı sigorta yaptırmıştım, doğum sezaryen oldu hiçbir ek ücret ödemedim hepsini sigorta karşıladı. Bebeğim doğduktan sonra da aile paketi yaptırdık yani şu an bebeğimin de özel sağlık sigortası var, biz yaklaşık 4.05 yıldır yaptırıyoruz,
Allianz kullanıyoruz çok memnunum.