babymam_ harika bi mamasandalyesi ama cok dikkat edin 2 gündür bizm zıpır ayagı ile ittirmeyi öğrenmiş tepsisini ayağı ile fırlatıyor yanında olmasam yâda emniyet kemeri baglı olamsa allah korusun düşebilir nasılda öğrendi anlamadım , tepsiyi cıkarmak icin cektiğimiz kısım var ya tepsini altındaki onu ittiriyor iki ayağıyla aynı anda:(