ftm_ulu zannetmiyorum o biraz daha huy, biz de 4,5 aylıkken eğitim aldık. Bu arada sırt üstü yatınca kızım da çok ağlıyordu, yüz üstü yatırmamı istedi, yanağımı yanağına koydum öptüm kokladım bi de poposuna sürekli tempolu pışpış yapıp hmmmm hmmmm hmmm diye uyuttum öyle daldı yüzüstü daha çabuk sakinleşiyor dedi. Belki öyle bişey de deneyebilirsiniz aklınızda bulunsun