kkelemcisoy inan bana ona iyilik yapıyorsun.daha verimli uyuyacak,yorgun olmayaack,bireyselleşecek.uyku her şeydir.asla pes etme,zamanı geldiğinde iyi ki diyeceksin.lütden ağlamasına da üzülme,ağlaması iyi bir şey.stresinş atsın bırak.o ağladıgında sen sakin kalıp ona saırılırsan o zaten senin onun yanımda oldugunu bilecek.