meltem4721
Bim de bebivita diye mama var, biz oğlum 14 aylık olana kadar golden goat mama kullandık ama çok pahalıydı ve artık zorluyordu, bizde bu bim de ki mamaya geçtik, şuan bim de ki fiyatı 260₺ sanırım, e Bebek de daha uygun aynı mama en son 210₺ di, kutu sütten daha uyguna geliyor bir bakın isterseniz 🤗