yummy16_ Kızlar selam benim büyük süpürgem var birde robot süpürgem var ama elimin altında bir tane de dik olsun istiyorum iki yıldır her gün robot yapıyor süpürge işini elim kolum oldu yatak koltuk üstünü ise ben büyük süpürge açıyorum şöyle ki uygun bir dik Süpürge olsun istiyorum dyson ve Philips almak istemiyorum zaten iyi bir robot var elimde maksat birşey masa altına dökülünce yemekden sonra mama sandalyesi falan derken hemen alayım kiri tozu eşimin arabası da baya tozlanıyor eksiden giriş katta idik şimdi 4 kattzy kablo çekip supuremiyor bana sozinde kullandığız süpürge tavsiyesi varmı işte aldım 3 yıl oldu kullanıyorum tarzında
myavocado yummy16_ Bosch ultimed 7 var annem de, çok memnun, hafif de. Robot süpürgeniz ne acaba memnun musunuz, benim robotum philips aqua3000 idi, çok memnundum ama üç dört sene oldu alalı baya eskidi artık yeni bir şey bakıyorum.
tugbaeylul yummy16_ al diye önerim yok ama Philips alma diyebilirim her modelini bilemem tabiki ama Philips speedpro alma 2 3 ayda bir filtre alıp değişiyorum çok küçük ve dolunca yıkamayla falan açılmıyor
japonbebe myavocado bende bosch bakim dedim de fiyatları dyson ile aynı nerdeyse dyson almak daha mantıklı v10 v15 mi ne varmış
myavocado japonbebe Dyson v15 i ben kullanıyorum, bir seneye yakın oldu alalı. Aşırı aşırı memnunum, büyük süpürgeyi hiç açmıyorum. İmkan varsa kesinlikle dyson öneririm. Annem alırken uygundu bosch belki de arttı fiyatları bilemedim.
myavocado japonbebe Kesinlikle fiyat farkı az ise dyson daha mantıklı. Önceden almadım diye pişman oldum aldıktan sonra.