Kızlar merhaba, evde şöyle güzel, dışarda içilen gibi sıcak çikolata yapanınız var mı 😂 Nasıl yapılıyor hangi ürün ile, tek bardaklık toz ürünler görüyorum ama denediğimde dışarda içtiklerim gibi topun olmadı, siz nasıl yapıyorsunuz ne kullanıyorsunuz 🙈