annevebebegiii__ Sizde benim gibi kokluyor musunuz bebişlerinizin ayağını 21 aylığız ben hala kokluyorum mis gibi geliyor bana ☺️😍❤️
beybitolat annevebebegiii__ birgün o ekşi koku ve bezelye parmaklarının arasındaki çorap ipliklerini görememek epey duygulandırıyor ve 11 aylık herrrgün koklayıp öpüyorum😍🥹
isimsiz43 annevebebegiii__ bizde 4 buçuk ay olduk hayatımda hiç böyle bir şey duymadım bir ayağın böyle kokması mucize resmen hayatımda iyi ki yaptigim tek şey
mamylatte annevebebegiii__ 8 ay 22 günlük bende her gün kokluyorum o ekşi ekşi kokması bitiriyor beni 😍
surprizbebe beybitolat yaaaa 🥹 daha sabah temizledim o çorap birikintilerini😌öptüm öptüm kokladım. Bi de 10 yaş erkek var bende. Tırnaklarını bile kesmiyor ayaklar terliyor 😂 bir zamanlar onunkiler de poğaça gibi çok güzeldi 😛
annevebebegiii__ isimsiz43 iyi ki anne olduk ben koklayıp duruyorum resmen o koku dünyanın en güzel kokusu ❤️😍
iipos Ben normalde ayaktan pek hoşlanmam, anne olmadan önce hep böyle şeyler okuduğumda ay saçma falan derdim…. Halt etmişim, o ayaklara kurban olurummm 😍
bebikomomyy annevebebegiii__ ayy kafayı yiyorum bi ayağa bu kadar aşkla bakabilceğim aklıma gelmezdi 😂 böyle küçücük ve şişko bi ayak mükemmel bişey ya gün içinde çoraplarını çıkarıp sevip koklayıp geri giydiriyorum 5 aylık bebem 🐥💙
annevebebegiii__ ymc516_ dünyanın en güzel kokusu cidden bende kokluyorum çoraplarını çıkarıyorum da 😍 bağımlılık yapıyor bu kokuuu