Arkadaşlar , ben bu gazdan yıldım . Bebeğime üzülüyorum , kendime üzülüyorum . Doğduğundan beri gazla mücadele veriyorum. 3 ayda bitecek diyorlar . Tıpkı 40 çıkınca düzelecek dedikleri gibi 🤦♀️🥹 3 ayda bitmeyecek gibi geliyor inanıp üzmek de istemiyorum kendimi . Benim kuzenimin bebeği çok sakinmiş , yeni 3 aylık oldu o da ( maşallah )
Neden diyorum benim bebeğim gece gündüz kıvranıyor , bir anne olarak çok üzülüyorum. Oturup ağlıyorum , yanımda kimse yok desteksiz mücadele etmeye çalışıyorum. Yavrum uykusunda kıvranıyor bacaklar karnına çekiyor 🥹 1 aydır kakasını yapamıyor nerdeyse , fitille yaptırıyoruz ( gliserin ) doktorum alışkanlık yapmaz , 3 er gün ara vererek yarım kullan dedi . Offf cidden çok sıkıldım ya . Var mı benim gibi anneler ???