meliss14 günaydınlar 😊 kızım ayda sadece 250 gr almış dr hipp mama kullanabilirsiniz dedi. aranızda kullananlar var mi kilo alımı iyi oluyor mu günde kaç kez kaç ml veriyorsunuz bide hangi biberonu kullanıyorsunuz
Esmaky meliss14 ben cok memnunm canm bir sorun yasamdim 12 aylk olcak oglum kesicem mamayi eskisi gibi icmiyor ek.gidaya alistgi icin
Emine7 meliss14 vala bnm oglumda kg aldı ılk mama kullanmıstım suan 2 aylıgız 6970 kgsu tabı bıraz azalttm mamayı ben anne sutu yettı dıye ılk zamanlar sütüm yoktu.. ve sindirimi cok kolay bı mama sorun yasamadm hıc
Emeliss meliss14 ben oğluma kullandım 4. Aya kadar kullandım 1000gr civarı aldı her ay 1250 aldığı da oldu
Esmaky meliss14 bu her bebekte bir degldir benm oglum.her ay almasi gereken kiloyu aliyordu bir sorun gormedi diktormz
Peony Doğduğundan beri hipp kullanıyorum. Geçen ay 1500 gr almıştı 🙊😂 4 aylık oğlum. Sizinki ne kadarlık?