Kızlar oğlum 3 yaşında kreşe de gidiyor aşırı bir öksürük vardı öksürük krizi gibi aynı burun akıntısı vardı sürekli tıkanıyordu ben de ilk sarımsak kürüne başlayayım dedim. Dün 10. Günüydü düne kadar beşinci günden itibaren bayağı bir işe yaradı yani gün içerisinde tek tük öksürmeye başladı ama burun tıkanıklığı devam ediyordu. Dün gece yine bayağı öksürdü gece sarımsak kürüne devam etmeli miyim bir sakıncası olur mu yoksa dün 10. günüydü bırakmalı mıyım