simseklivekalpli Hangi tarih olurdu ve neden? 🌸 Ben annemlerin tanıştığı tarihe gider hiç bulusturmazdim onları 😁😁
Mariposa simseklivekalpli 2007-2012 gencligimin en guzel yillariydi. Tuşlu telefonlarimiz ile max mutlulugu yasadigimiz donemler
Pamukhanim_ simseklivekalpli 2021 yılına eşimle tanıştığımız zamanlara gider teklifini kabul etmez evlenmezdim
[silindi] Eşimi tanıdığlm yıla dönerdim, 2019 a, onu görmesem evlenmezdim, evlilik ve bebek hiç benim hayatima uygun şeyler değilmis maalsf🤦♀️ama geri donemiyoruz, zaman makinesi olsaydi 🥲
cglr91 Bu yıl bu an da kalmak isterdim 35 yıllık hayatımın en güzel yılları . Ne önce ne sonra şuan ki hayatımdan çok memnunum her anlamda bin şükür
mamylatte Ben üniversite den mezun olduğum yıla giderdim önce atanıp sonra evlenirdim şimdi de atanamıyorum evlilik ve çocuk olunca