kpd 4 numaraya geçtiğimizden beri geçmeyen pişiğimiz var. Bu numarası biraz sabıkalıymış doğru mu ya? Her dk krem sürüyorum ama yok geçiremedim. Napmalıyım? Molfix ve sleepy den sızdırma konusunda çok şikayet var geçesim yok açıkçası?
gizematadeniz kpd yeni serisi sizdırıyor bence de eski serisinde boyle bisey yoktu. Su cis ve kaka cebi olan yeni seriyi sevmedim. Sızdirmısti bu gece. Pişik yapmadi
maybeybi kpd prima pc 5 no kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım çok bez değiştirdim sleepy sızdırma yaptığı için tekrar primaya geçtim pişik için yediklerinden olabilir mi acaba bizdede pişik oluyor ama yediklerinden kaynaklı
heyyou Ben de gündüz sleepy bionatural 5 kullanıyorum gece bezi prima premium 5 kullanıyorum. Son zamanlarda sleepy sızdırdığı için gece 5 civarı bez değişmem gerekiyordu primada bi sıkıntı yaşamadım şimdilik 1 hafta oldu gece boyu değiştirmiyorum
kpd gizematadeniz galiba öyle bişey varmış ama sızdırma yaşamadım hiç gece değişmediğim halde. Pişiği geçiremedim bi sorun o
ruveyda_34 kpd molfix preium serisi sizdirma yapmiyor deneyin isterseniz normal mavi paket sizdiriyor sadece oda cok bekletildiginde. Ben evde iki paketide varsa gunduz mavi olani gece ise preium olani kullaniyorum
cokbilmismom kpd ben kullandım pışık yapmadı ama pek beğenmedim ya prima aktif bebeği daha çok sevdim yapı olarak
cokbilmismom kpd valla hiç sızdırmadı 4 gündür kullanıyorum. Premium care aldığım kullandığım ilk gün taşırdı ve sonraki günlerde gece hep sızma oldu ben beğenmedim hiç memnun kalmadım