Merhaba anneler benim oğlum 2 yaşında. Tupturuncu saçları simsyah gözleri ve bembeyaz bi teni var. Renklerinden dolayı heryerde dikkat çekiyor. Dün avm de eşim gezdirirken durdurup çekim yapmak istemişler numalarını vermişler mankenlik için mutlaka başvurun bizi arayın demişler. Ama ben böyle bişiye gerek olmadığını düşünüyorum hani çocuklarımızı çok paylaşmak mantıklı gelmiyor zaten normalde de fotoğraflarını falan paylaşmam. Ama bilemiyorum ya sizin fikriniz nedir ?