Buradem16 Hayırlı günler bayanlar philips lumea lazer cihazı kullananlar memnuniyet ve şikayetlerini yazabilirmi…yeni yıl gelmeden almak istiyorum hangi modelini tavsiye edersiniz bilgi verirseniz sevinirim hepinize teşekkürler şimdiden😊
busbus59 Buradem16 ben kullanıyorum faydasını da gördüm ama bacak ve büyük bölgeler için tek başına yaparken zorlanabilirsin. Ben yaparken atlayarak yapıyordum karıştırıyordum çünkü özellikle bacak arkasını
TwinsAndBeren Buradem16 merhaba görümcem kullanıyor gayet memnun ben güzellik uzmanıyım bizzat gidip deneyerek seçtim birlikte aldık, atış derecesi ve özellikleri çok iyiydi 950/00 modelini kullanıyor
Buradem16 TwinsAndBeren ya teşekkür ediyorum inşaallah bende memnun kalırım model tam bu şekilde mi yazılıyor acaba
piyanistbanabirak TwinsAndBeren bende alacam da size bir şey sorabilir miyim Bu Philipsin 250,000 bin atımlı olanı alıcam da bana ne kadar Yeter o 250 bin atımlı olan hemen biter mi
TwinsAndBeren piyanistbanabirak hayır bitmez şöyle söyleyeyim tüm vücut taraması en fazla 2 bin atış gerektirir hiçbir yeri atlamazsanız. Yani bu da 125 defa seans yapabileceğiniz anlama geliyor
Ococila Benim 400.000 atım olan çok memnunum benimkinin tek sıkıntısı tek başlığı var dar alanlar için biraz problem olabilir dudak üstü vs ama bende problem olmuyor hallediyorum
pudu Almayı düşünüyorsanız ben yurt dışından yarı fiyatına getirteceğim eşim ırakta askerdi onun arkadaşları gönderecek düşünürseniz ulaşabilirsiniz