Merhaba arkadaslar.kizim 3 yasinda 3 aylik oldu altini gectigimiz ramazan bayramindan sonra actim ama o zamandan bu zaman hala heryere cisini yapiyor artk kafayi yemek uzereyim bi ara soyluyor hic yapmiyo sonra tekrar basliyo oldugu yere isiyor evde ne yatak kaldi ne yorgan yani bu saatten sonrada besmi bagliyim kisi gecirip tekrar sonra oylemi acsam nabicagimiz sasirdim kaldim ya.evde sobali ne yikadigim kuruyor ne sildigim ne yapmaliyim varmi basina gelen