Rabiiul ben de benzer sorunu yaşıyorum . pes ettim o kadar memesiz uyutmuştum ha düzeldi ha öğrendi sabret diye ama yok memede uyusun dedim gücüm kalmamıştı çünkü. atakla falan da ilgisi yok bi bebek memede mayışmaz mı hemen uyumaz mı , 1 saati geçtiği oluyor artık kendimi mal gibi inek gibi hissediyorum tükendim. nasıl geçecek geçer mi düzelir mi bilmiyorum gece uyanınca da emip hemen dalmaz sıfırdan uyutfugum oluyor hep