Evrenn Merhabalar; Bebeğinizin gece beslenmesini kaçıncı ayda kestiniz? Daha önemlisi nasıl kestiniz ?
Elvn94 Evrenn 10 aylik olmak uzereyiz hala geceleri 3 kere kalkyoz 🤣varsa hic kalkmayan beklyeyim bnde burda fikir okr banada
1Dost Evrenn valla kendisi kesti zaten en basından beri beslenmek icin kalkmayan bi bebekti prematüre Doğum hep ben alarm kurar beslerdim 4. Ayda baktım hiç kalkmıyor ben yine alarm kurmaya basladım aç kalır diye düşündüm arada bir alarm kurmadım bi baktım 8 saat aralıksız uyumuşum cocuk açlıktan ölücek filan evham yaptım doktorla konuştum kilo alımı iyiyse sabah bezi ıslaksa kaldırma kendisi acıkınca uyanır dedi suan tam 7 aylık mesela dün gece 12 ye doğru besledim sabah 8 de mızırdandı aç heralde dedim kalktım içmedi mamasını geri uyudu 9 da kalktı 🤷♀️
[silindi] Evrenn 9ay 24 günlük bi haftaya yaklaştı keseli sanırım. Bir kere mama içiyordu diğer uyanmalarında mama vermiyordum zaten o yüzden direk kestik o saatte kalkınca su verdim bir iki gün emzik vs derken aramadı mamayı.
Evrenn Elvn94 bizde 10,5 aylık olduk , 3 kere kalksa ne harika :) emme alışkanlığı olduğu için sabaha kadar saat başı kalkıyoruz , bu sebeple artık kesmek istiyorum 😔
BalYapanSinek Benim kızım 1buçuk aylık olduğundan beri gece kalkmıyor hiç. Gece beslenmesi 1 buçuk aylıkken kesildi yani. Şu an 5buçuk aylık. Hala aynı gidiyor. Kilo alımı falan da çok iyi çok şükür. Kendi kendine bıraktı bizimki