Merhaba kızlar emzirme ödeneği doğum yardım parasıyla aynı şey mi yoksa farklı yatırılan bir şey mi ben kasım ayında doğum yaptım üçüncü çocuğuma sisteme düşmüş ayın 26’sında Halk bankasında çekeceğim ama emzirme ödeneği yatmamış eşim sigortalı çalışan nereden bakabilirim veya başvurabilirim bilginiz var mı