Hanımlar doğum yapalı 47 gün oluyor 40. Günde ilişki denedik zorlansakta oldu kanama vs yoktu bugün eşimle tekrar denedik canım çok acıdı ve baktığımızda kanamam vardı sızıntı şeklinde değil, adet olurken hafif kasık ağrısı hissederim hiç hissetmedim doğumdan sonra bu kadar erken adet olmam normal mi yoksa içeriye zararmı verdik siz ne kadar sürede oldunuz 💆🏻♀️