Anneler lütfen yardım edin bana, oğlum 8 aylık oldu yenidoğan döneminde emzik vermedim sonradan damaklı emzikle başladık çokta güzel tuttu ama bir kaç ay sonra ağzından attı memeye aşırı düştü sürekli memede kalmak istiyor geceleri çok zorlanıyorum sürekli uyanıyor emmek istiyor ve memeye gelince de direkt uyuyor emmiyo sadece ağzında tutuyor mememi biberonu versem emzik niyetine ama hava yutucak diye veremiyorum. Ne yapabilirim nasıl emziğe alıştırabilirimmm ?