@Zeynpkcn
Beşiği derinse veya değilsede mesela part beşikler var alt kademeye getirebilirsiniz bebeği aşağı yatırdıktan sonra üzerini beşiğin battaniye ile örtebilirsiniz baş kısmını yani şöyle yukardan cibinlik gibi beşiğin yarısını kapamak hava direk bebeğin üzerine inmez, yarısıda yukardan açık olacağı için güzel nefes alıp verir. Yine bebeğinizden uzakta içeriye bi sıcak su torbası atarsanız( çok kaliteli olanlar var bebektende uzak olsun) içeriyi fırın gibi yapar.
Bence 18,20 derece soğuk benim evimde bu dereceler soğuk hissediliyor
Başınada penye bere kafası kulakları üşümez
Tam anlatabildim mi bilmiyorum anlayamadıysanız kendi beşiğimde fotoğraf çekip atayım