Ben yedı sene boyunca eczanede calısmıstım kızım dogunca bıraktım suab kızım 22 aylık bugun yenı acılacak bır eczanenın eczacısı aradı benı 25 000 + sigorta + nobet ucretı yemek gerıye kalan onlara ait annm kızını bana bırak calıs dedı e her sabh bu soguk havalarda kızımı arabaya bındırıo gotureyım yollar buz havalar cok soğuk snnem bana uzak kızım kndını ifade edecej durumda değil bakıcıya bırakmak ıstenıyorum kreş içinde cok kucuk sız olsanız ne yaparsınız eşimin maası cok ıyı benı parasız bırakmaz ıstedıgımı alır ama cok sıkıldım bunaldım evde kendı paramı kazNmaya alısmısım