Bebeğiniz kaç aylık ?
Benim bebeğimde dogdundan beri kusmaya çok meyilli bir bebekti . Birkaç defa ağzından burnundan kustugu oldu, uykusunda boğulma tehlikesi geçirdi şükür birşey olmadı
Sma comfort mama kullanıyordum dogdugundan beri .
Reflü demişti doktorumuz
6 aylık olduğunda farklı mama denemek istedim sma optipro aldım . Her öğünde öyle fena kusuyordu ki çok daha kötü oldu. Aptamil pronutraya geçtik . Kusma falan kalmadı birkaç günde bitti . Sorun çok büyük oranda mamaymis bizim. Birde farklı mama deneyin isterseniz