2 aydır çekiyorum desem abartmış olmam.. dahiliye, kbb ikisine de göründüm ikisinde de çeşitli ilaçlar kullandım alerjik bir bünyem de olduğu için daha tetikleyici oluyor ne yazık ki.. en son bir kbb doktoru bir antibiyotik verdi kullandım birkaç gün sonra etkisini gördüm ama 7 günlüktü sadece neyse bitti bir süre daha etkisi devam etti ama 2-3 gündür tekrar yavaştan hapşırma, burun akıntısı ve en belası tıkanıklık başladı yine yaşam hevesimin kaçtığı günler gelmeye başladı 😪 son kbb doktoru 1 ay sonra mr ile sinüsleri kontrol edelim değişiklik yoksa son çare ameliyat düşünücez galiba dedi ama henüz ayımız da dolmadı mr için falan yani… var mı yaşayan bilgisi ve fikri olan bir çözüm, öneri sunacak olan varsa severek okur uygularım 😒🥺🥺