Arkadaşlar, oğlum 3 yaşında bugün kulak arkasında şişlik olunca hastaneye gittik. İlk önce kabakulak dendi. Ama sonra olmadığı söylendi. Kan değerlerinde Amilaz değeri çok yüksek çıktı. Başına gelen var mı ? Ankara da yaşayan varsa. Çocuk gastroenterolojisi gitmek lazımmış. Tavsiye ederim edebileceğiniz bir doktor var mı ?