KendiEvimdeDeplasmandayim stillwasser en geç 2ye kadar uyumaya çalışıyorum. 7 8arası kalkıyoruz, kızımın ilk uykusunda bende onunla uyuyorum sabahları
smileylaylom stillwasser 00:00-1:00 gibi uyurum sabah da 07:00-08:00 arası başlıyoruz aslında ama bu ara oğlumun da uyanası pek olmuyor
monica50 stillwasser benim uykum süt sağım saatimle doğru orantılı bazen 1 bazen 3′te bitiyor mesai 😂 bebeğim de genelde bi 12-1 civarı bide 3-5 civarı süt için uyanır, sabah 8 buçuk civarı da güne başlıyoruz
juli_naz stillwasser yani 1.5 aylık bebek ile bazen onunla yatarım 22 gibi .. şu anda o uyuyor ben burada takılıyorum uyusam iyi olur 😁 öyle sabahları ben 8 gibi kalkarım … Bu ismi nerden buldun 🤣🤣bende Sprudelwasser yazicam
Gul-42 stillwasser sabah oglumu kreşe bırakırım 8.30 falan işte eve gelır tekrar uyumaya devam ederım uyanırım iş güç yemek namaz derken saat 5 olur oglumu alırım gecede ıste 1-2 gıbı yatarım