annevebebegiii__ bana saçma geliyor, belki amacını anlamadığım içindir. Ergenken bile herkes günlükten bahsedince bir dönem hevesle yazmaya başladım ama olmadı, evden çıktım, okula gittim, şu oldu, bu oldu, dediğim gibi saçma gelmişti bana o yüzden sürdüremedim de. Ama şimdi yorumlarda gördüm birisinin dedesi tutmuş ve anı olarak kalmış, böyle düşününce aslında çok güzel bir şey. De biz dertten, kocadan, kayınvalideden başka ne yazacağız acaba😂 ne yazacağını bilirsen çocuğuna hatta torununa bile çok güzel bir hatıra kalır, hem de anıları kendiniz için de ölümsüzleştirmiş olursunuz