annecik344 Hanımlar merhabalar oğlum 14 aylık doğduğundan beri sol yumurtası inmedi baya yukarda duruyormuş. Ameliyat olması gerekiyormuş. Aranızda aynı durumda bebeği olan varmı nasıl oluyo ameliyat iyileşme süreci ameliyatı nasıl oluyor