moonie Merhaba. Bebeğim bir ay sonra ek gıdaya başlayacak. Onun için hangi mama tabağı, kaşığı vb. beslenme gereçlerini almam gerek? Tecrübeli annelerden öneri almak isterim.
beybitolat moonie ben ebebekten almıştım hala kullanıyorum ama yeri gelince evdeki kaşıklar ve porselenleride kullanıyorum. Çok mecbur değil yani alınması bence