Habis07 Kızlar bebegim 13 gunluk buyun mamayı emdikten bir saat sonra cok ca cıkardı :( hic kusmamıstı boyle :( bebegi cok kusan varmı boyle reflüsümü var acaba bebegimin kontrolumuzdede hic kilo almamıstı dort gun snra kontrolumuzde
Baharmasal Habis07 ilk on gün kilo kaybederler sonda alır hızlı bir şekilde ..gazla gelmiştir mama gazı vardır o yüzden çıkarmıştır ..sürekli devam ederse korkmalısın bazen mamayıda sindirmek zor oluyor anne sütü gibi değil çünkü