Prezervatif kullandım içimde kaldı ertesi gün çıktı 🙈hap kullandım kafa bir milyon unuttuyorum , aylık iğne aldım götürdüm yapmadılar aldığım zaman benden önce iki kişi iğneyi kullanıp acillik olmuşlar ya o seri de bir sorun var dedi sakın kullanma deyip korkuttu beni doktor . Spiral düzensizlik yapıyor. Velhasıl 3 çocukla hayatıma devam ediyorum doğru düzgün bir korunma yöntemi hala bulamadım