Ben de büyük bir hevesle başlayıp yarım bırakanlardanım 3.5 yaş oğlumla nerdeyse sadece ben ilgileniyorum eşim yoğun çalışıyor tüm gün yoruluyorum ona rağmen erken uyuyamıyorum sabah yine çok geç uyanıyorum uykum çok düzensiz sürekli yorgunum çalışamıyorum diye vicdan azabı çekiyorum masaya çalışmak için oturuyorum uykum geliyor