NewMomm1 Ay bir termos beğendim oğluma hatta bayıldım çok tatlı geldi gözüme. Oğlum 2 yaşında sizce uyar mı? Biraz büyük olduğu için suyunu yarıya kadar koyarım ağır olmasın diye düşündüm. Sipariş verdim ama gelen yorumlara göre iptal edicem 😂
gg3848 NewMomm1 ay çok tatlı benim kızım 15 aylık benim de bu tarz suluğum var gelip benimkine dadanıyor😄 seninki de içer bence nolcak
binnur37 NewMomm1 Çok güzel dışarda kullanamazsanız evde kullanırsınız mis gibi büyüyüncede kendi rahat kullanır güle güle kullansın
NewMomm1 Purposeless bende bir arada kaldım😂 normalde munchkin kullanıyoruz hep bir de termos almak istiyordum
NewMomm1 elifozkan hahahahahaaa aşko biliyorum olsun kas yapar😂😂😂 şaka bir yana ondan terettüte düştüm zaten😂
incihanim_ NewMomm1 2 yaş bir çocuğa göre büyük ama kullanabilir mi sizce siz daha iyi bilirsiniz ama daha küçük birşey almanızı tavsiye ederim 😊
NewMomm1 İptal ettimm🥹 çok hoşuma gitmişti ama daha küçük bir şey uygun olur. Teşekkür ederim herkese💖
One-life NewMomm1 ay beğendiyseniz alın bende oğluma aldım ablasının sulığuma özeniyo diye hevesinizi kırmayın. Yarı boyu kadar oğlumun ama çok mutlu . Resim atıyım nal gibi de ağır.