dlrcim benim yumurtalık kistim varmış 2013- 14 mu neydi 2 hafta resmen mide bulantısı baş dönmesi yaşadım. Sonra bir gece sıkışık bir şekilde kalktım tuvalete gittim çıktım. başım döndü düştüm apar topar hastaneye getirdiler . Bekarım o zaman hamilelik var mı vs diye sormuşlardı. Sonra ameliyat oldu. Ara da kistler yine oluşuyor ama o raddeye gelmesin diye kontrol altında tutuyoruz.