Oguuu26 bir şey farkettiğimde kızıma soruyorum, detaylı anlattığı için bir daha öğretmene sormuyorum. Ama bizde de olanlar ufak şeyler. Geçen akşam çenesinde ufak çizik vardı, hatta çenesinde iz var o zannettim, sonradan daha yukarda farklı iz olduğunu anladım, sordum, eylülün dişi çarptı dedi, nasıl yani dişi oraya nasıl çarptı anlamadım dedim, detaylı anlatmaya çalıştı sandalye falan da yine anlamadım neyse dedim geçtim. Ama kızım anlatmasaydı da o izi öğretmene sormazdım çünkü ince bir çizik. Büyük bir şey olunca sorun tabii ama ufak tefek şeyler normal bence, birçok cocuk bir aradalar sonuçta, evde tek başınayken bile ufak dikkatsizlikler olabiliyor