Merhaba güzel annelerim. 45 günlük bebeğim var. 40’ı çıktığı günden beri uykuları düzensiz oldu.Gündüzleri uyutuyorum dakikasına geri kalkıyor. Gece uykusuna da 12- 1 gibi anca geçiyor ne yapacağımı nasıl uyutacağımı şaşırdım.Ne yapmam lazım bilmiyorum. Bende çok yoruluyorum.4 yaşında oğlum var uyumadığı için onunla da ilgilenemiyorum. Fikirlerinizi bekliyorum