Offfff Kizlar misafirim gelecek yarin. Gül Börek yapacam patatesli. Şimdi yapıp sarsam. Yarin 12 gibi fırına atsam.olurmu
seyma0661 Offfff sosunu vs dökünce daha güzel oluyor hatta çektiği için. Üzerini streçle sarman yeterli afiyet olsun🤤
seyma0661 Offfff sostan ayırıyorum içine yumurta sarısı kırp üstüne hem sos hem yumurta sarısı sürüyorum çörekotu susam atıyorum bazende
Offfff Pirasalipuding ahjajah hoc güleceğim yoktu. Genelde dolapta yer yoksa koyuyorum yieyeckleri. Kekim de üstü strecli orda suan. Gidip hemen aldim. Vallahi yerler mi yerler. Rezil olurum😅🤣
Pirasalipuding Offfff ben bazen çöp koyuyorum sabah atayım diye, sabaha mahvolmuş balkon görüyorum 🤦🏻♀️