Arkadaşlar tükenmiş durumdayım bu aralar eşim yurtdışında kızımla yalnızım aşırı huyunu değiştirdi hep ağlıyor çok huysuz herşeye sinirleniyor uykuya geçişleri çok zorlandı 1 dk görmeyince beni evin içinde anne diye ağlayarak beni arıyor görünce de susmuyor 3-4 dk daha devam ediyor 🤦🏽♀️kimsede durmuyor gündüz tek uyku yapıyor genelde 1,5 saat ona rağmen gece 9 da sorunsuz uyuyan kzım 10-11 arası ağlaya ağlaya uyuyor normalde odasında yatar 2-3 kez yanıma aldım o zaman hemen uyuyor ama asla alıştırmak istemiyorum