Dört yaşında kızım var her gün anne işe mi gideceksin diye sordugu için yarı zamanlı çalışmaya geçiyorum çünkü beni çok özlüyor farkındayım en azından bu şekilde onunla daha fazla zaman geçireceğim düşünüyorum her şeyi maddiyat mı diyeceksiniz ama yaşam şartları o kadar zor ki acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünmüyor değilim maaşım yarı yarıya düşecek Hemşirelik yapıyorum ama bunu denemekte istiyorum çünkü hafta içi o kadar çok yoğun geçiyor ki akşam eve geldiğimizde çocuğa sabrımız kalmıyor umarım hiçbir kararımızdan pişman olmayız