Uzun zamandır buraya giremiyorum girdiğimde detaylı bir şekilde konuşacağız ve şu an yanıt vermek istiyorum hepinize hakkınızı helal edin kızım çok hasta dün doktora götürdük önce biraz ateşi vardı götürdüğümüzde üç gün önce burun akıntısı hapşırık başladı şimdi burun akıntısından nefes alamıyor doktoruna götürdük ciğerler de bir şey yok dedi boğaz enfeksiyonu diye düşünüyorum ateş devam ederse antibiyotik yazdım ben devam etmezse verme dedi soğuk algınlığı ilacı falan verdi kullanıyoruz ama kızımın sesi tamamen gitti normal gripte soğuk algınlığına ses gitmez ki muhtemelen boğaz enfeksiyonu antibiyotik başlasam mı adamı arıyorum dünya para veriyoruz bir de hastaneye açmıyor telefonu. Yavrunun sesi çıkmıyor ya ağlayınca bile duyamıyorum onu ateş olursa kullan dedi çok şükür ateş olmadı ama sesli gitti tamamen bir yaşına girecek iki gün sonra