Zylnda doğum kontrol hapını kullanıyordum bir ay öncesine kadar.doktor adeti kesiyor normal dedi.sonra bir ay önce dienlille doğum kontrol hapına geçtim.bir kutu bitti ama hala adet olmadım.emzirmeyi de iki ay önce bıraktım zaten artık napmam lazım bilmiyorum neden böyle ,var mı başına gelen