Merhaba kızlar 22 günlük lohusayım kendimi hiç iyi hissetmiyorum. 5 yaşında bir oğlum var ona yetemiyorum kayınvalidem yabımda ama kendimi hiç rahat hissetmiyorum bebeğimde her geçen gün çok gazlanmaya başldı neredeyse hiç uyuyamıyor sap simfilexse başladım sanki o dahada rahatsız etti anlaymadım nasıl olcak sanki nefes alamıyorum. İçim çok daralıyor akşam olunca içime kasvet basıyor.