uakbn0_0 önerinize ihtiyacım var süpürgem kırıldı :( dyson da ıslak kuru var v12 nin başlığı hediye gelecekmiş alınır mı yoksa philips mi ya da başka bir marka
babyygirll uakbn0_0 ben kişi markasininkini kullaniyorum çok güzel çok memnunum ama ıslak kuru olduğu için halıları supurmuyo supursem ıslanır bide herhangi koltuk gibi şeylerin üstünü supuremiyorum sadece sert zemini supururkem siliyo