Bebeğim 6 buçuk aylık. 38-38.5 larda ateşi. Arada düşüyor ilaç vermedim hiç henüz. Arada öksürüyor be burnu tıkalı genel olarak da keyifsiz. Elleri sürekli ağzında emzikle dişlerini kaşımaya çalışıyor. Acaba hasta mı yoksa diş mi doktora götürmeli miyim?