ayst 20 aylik iken biraktim 31 aylık olacak halen uyaniyor.sizin bebeginiz icinde zaten gece beslenmesini kesmeniz iyi olmuş.suan edinilmis bi aliskanlik var uyanmasi normal.ve diş baskılari olacak sık sık 2 yaşa kadar.ataklar vs bu belki bi sure daha devam edeblir uyanmalar.