gokkus7 Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık her emzirme sonrası mide gazını çıkarmaya çalıştığımda huysuzlanıyo ağlıyo kendi yukarıya geriye atıyo bi türlü mide gazını çıkaramıyo zorlanıyor sizce neden böyle