Bugün sünnet oldu oğlum Çok ağlıyo bi kaç saat oldu bende panik oluyorum altını ilk defa şuan açmam lazım tam açıcaktım yırttı kendini ağlaya ağlaya mahvoldu kenarından baktım çok kanama olmuş açamıyorum da napıcam yaaa korkuyorum kanamayı da gördüm ya içim bi tuhaf oldu 😣